Customer Support Representative Αθήνα
Κωδικός αγγελίας: 241617
♥Αποθήκευση στις αγαπημένες
Greece Customer Support Representative
We are hiring a customer service representative to manage customer queries and complaints. You will support customers by providing helpful information, answering questions, and responding to complaints. You are our frontline support to ensure our customers are satisfied, and to share customer feedback within our organization.
Responsibilities
• Responding promptly to customer inquiries.
• Resolve customers’ concerns and answer customers’ questions to the best of your ability (via email, app store reviews, and other platforms).
• Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
• Knowing our product and service inside and out so that you can answer questions.
• Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
• Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
• Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Skills and qualifications
• Personable and attentive
• Strong interpersonal skills
• Strong verbal communicator
Full training will be provided and we offer an attractive remuneration package that will be discussed during the interview process. Immediate start preferred.Βασικά στοιχεία αγγελίαςΤύπος εργασίαςΠροσφέρω θέση εργασίαςΩράριοΜερική απασχόλησηΑγγελιοδότηςΕπαγγελματίας / ΕπιχείρησηΤύπος αγγελίαςΠροσφορά - Θέλω να προσλάβω κάποιον - προσφορά θέσης εργασίαςΠόλη / περιοχήΑθήνα, Αττικής - ΑθηνώνΤοποθεσία στο χάρτη (μη ακριβής):X Διαγραφή αγγελίας ⚑ Σήμανση / αναφορά αγγελίαςΠερισσότερες αγγελίες για Υπάλληλοι - Διοίκηση και "Εργασία":
Εργασία στην Ελλάδα > Εργασία σε Αττική > Εργασία στο Νομό Αττικής - Αθηνών > Εργασία σε Αθήνα
Υπάλληλοι - Διοίκηση στην Ελλάδα > Υπάλληλοι - Διοίκηση σε Αττική > Υπάλληλοι - Διοίκηση στο Νομό Αττικής - Αθηνών > Υπάλληλοι - Διοίκηση σε Αθήνα
→ Χρήσιμες συμβουλές για ασφαλείς συναλλαγές ←