Συχνές ερωτήσεις


  1. Σε τι διαφέρει αυτός ο ιστοχώρος από άλλους ιστοχώρους με δωρεάν αγγελίες;

    Η FreeList.gr είναι ένας Ιστοχώρος (ή Ιστότοπος) δωρεάν αγγελιών (free classfied ads site), όπου οι χρήστες δεν χρειάζεται να εγγραφούν για να καταχωρήσουν τις αγγελίες τους, ούτε για να δουν τα στοιχεία επικοινωνίας με τους καταχωρητές των αγγελιών. Επιπλέον, οι καταχωρούμενες αγγελίες εμφανίζονται άμεσα χωρίς προέγκριση ή καθυστέρηση στην περίπτωση που οι χρήστες έχουν κάνει εγγραφή (δωρεάν φυσικά). Η καταχώρηση μιας αγγελίας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να γίνεται με τον πλέον απλό και γρήγορο τρόπο χωρίς να απαιτούνται πολλά υποχρεωτικά στοιχεία - αλλά τα ελάχιστα δυνατά - εκ μέρους του καταχωρητή. Πιο συγκεκριμένα, ο κάθε καταχωρητής απαιτείται να δώσει μόνο το Email του για να μπορέσει να δημοσιεύσει μια αγγελία (φυσικά ο τίτλος και η περιγραφή της αγγελίας είναι απαιτούμενα στοιχεία).

  2. Μπορεί η αγγελία μου να εμφανίζεται σε ολόκληρη τη χώρα;

    Ναι, όλες οι αγγελίες εμφανίζονται σε ολόκληρη τη χώρα, παρόλου που υποχρεωτικά πρέπει να επιλέξετε μια πόλη ή περιοχή πόλης για να καταχωρήσετε την αγγελία σας. Το αν θα εμφανίζεται, εξαρτάται φυσικά και από τις επιλογές που κάνει ο χρήστης για την προβολή των αγγελιών.

  3. Μπορώ να επισυνάψω φωτογραφίες στην αγγελία μου;

    Ναι μπορείτε να επισυνάψετε έως τρεις (3) φωτογραφίες σε κάθε αγγελία σας - φωτοαγγελία και σας το προτείνουμε έντονα να το κάνετε, διότι οι φωτο-αγγελίες παρουσιάζουν πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από τους χρήστες μας. Η κάθε φωτογραφία πρέπει να έχει ένα από τους εξής τύπους (format): .jpg .jpeg .png .gif Επίσης οι φωτογραφίες που επισυνάπτετε πρέπει να έχουν μέγιστο μέγεθος έως 3 MBytes η κάθε μία, αλλά καλό είναι να επιλέγετε μικρότερες σε μέγεθος φωτογραφίες. Προτείνουμε οι διαστάσεις των φωτογραφιών σας να έχουν μέγιστες τιμές 550 pixels σε πλάτος και 550 pixels σε ύψος. Παρακαλούμε ελέξτε τις φωτογραφίες πριν τις ανεβάσετε και αν χρειάζεται μειώστε κατά αναλογία το μέγεθός τους στις μέγιστες τιμές που σας αναφέραμε με κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας. Προφανώς, οι μεγάλες φωτογραφίες αργούν περισσότερο να αποσταλούν.

  4. Για πόσο καιρό θα εμφανίζονται οι αγγελίες μου στη FreeList.gr;

    Δεν υπάρχει χρονικό όριο για την εμφάνιση των αγγελιών σας (σε αντίθεση με άλλους ιστοχώρους αγγελιών). Επιπλέον, σας παρέχεται η δυνατότητα να τροποποιήσετε ή να διαγράψετε τις αγγελίες σας οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε. Για να μπορείτε να τροποποιήσετε τις αγγελίες σας θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε ως χρήστης στον Ιστότοπο, δίνοντας φυσικά το email με το οποίο καταχωρήσατε τις αγγελίες σας. Η διαγραφή των αγγελιών σας μπορεί να γίνει και χωρίς να έχετε κάνει εγγραφή, κάνοντας κλικ σε σχετικό σύνδεσμο που υπάρχει σε κάθε αγγελία.

  5. Τι πλεονεκτήματα μου προσφέρει η δωρεάν εγγραφή μου ως μέλος στη FreeList.gr;

    Η εγγραφή σας (δωρεάν φυσικά) ως μέλος στη FreeList.gr ή αλλιώς η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού (account), σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τις αγγελίες σας εσείς οι ίδιοι, έχοντας συγκεντρωτικό και πλήρη έλεγχο των αγγελιών σας - καταχώρηση / δημοσίευση αγγελιών, τροποποίηση αγγελιών, διαγραφή μη επιθυμητών αγγελιών κτλ.
    Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που προκύπτει από τη δυνατότητα επεξεργασίας των αγγελιών σας, είναι η εξοικονόμηση χρόνου για την επαναδημοσίευση υπαρχουσών αγγελιών και η εμφάνισή τους στην αρχή της εκάστοτε λίστας αγγελιών, και αυτό γιατί η λίστα αγγελιών προβάλεται ταξινομημένη ως προς το χρόνο (ημερομηνία και ώρα) δημοσίευσης, δηλαδή οι πιο πρόσφατες αγγελίες εμφανίζονται πάνω-πάνω στις λίστες αγγελιών. Δεν χρειάζεται λοιπόν να σπαταλάτε χρόνο για να ξαναγράφετε τις ίδιες αγγελίες, αλλά αρκεί με ένα μόνο κλικ να αποθηκεύτε τις ίδιες αγγελίες ξανά. Με τον τρόπο αυτό ενημερώνεται η ημερομηνία δημοσίευσής τους στον τρέχοντα χρόνο.
    Πιο συγκεκριμένα, με την εγγραφή σας δημιουργείται αυτόματα μια προσωπική σελίδα-καρτέλα χρήστη η οποία σας δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να διαχειρίζεστε τις αγγελίες σας, αλλά και να προβάλλετε τις αγγελίες σας συγκεντρωτικά στους άλλους επισκέπτες της FreeList.gr. Η προσωπική σας σελίδα-καρτέλα θα εμπλουτίζεται συνεχώς, εφόσον εσείς το επιθυμείτε, έτσι ώστε να προβάλει καλύτερα εσάς και τις αγγελίες σας. Επιπλεόν, θα έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε ή να αποκρύπτετε από τους άλλους χρήστες τα στοιχεία του λογαριασμού σας, αλλά και τη συγκεντρωτική λίστα των αγγελιών σας.
    Ένα επιπλέον κίνητρο για την εγγραφή σας είναι ότι, ενδέχεται να υπάρχει κάποια καθυστέρηση στη δημοσίευση αγγελιών χρηστών που δεν είναι Εγγεγραμμένοι ή δεν είναι Συνδεδεμένοι ή είναι Νέοι εγγεγραμμένοι χρήστες (μόλις έκαναν Εγγραφή και δεν έχει "ελεγθεί" καμία αγγελία τους).
    Επίσης διαβάστε παρακάτω για τα όρια στον αριθμό των αγγελιών που μπορούν να δημοσιεύουν οι χρήστες ημερησίως και ενδέχεται να εφαρμόζονται.
    Η εγγραφή σας είναι απλή και γρήγορη με μόνο απαιτούμενο στοιχείο την εισαγωγή μιας δικής σας διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας γνωστή και ως Email. Εκτός λοιπόν το email σας, δεν απαιτούμε κανένα άλλο προσωπικό στοιχείο για την εγγραφή σας στη FreeList.gr.
    Προφανώς, πριν τη διαχείριση των αγγελιών σας θα πρέπει να έχετε κάνει πρώτα "Σύνδεση (login)". Επίσης, έχοντας κάνει "Σύνδεση" πριν την καταχώρηση μιας νέας αγγελίας, το Email του λογαριασμού σας θα συμπληρώνεται αυτόματα στη φόρμα καταχώρησης για αποφυγή λαθών.
    Για να εγγραφείτε επιλέξτε από το μενού το σύνδεσμο: "Εγγραφή".

  6. Πρέπει να κάνω επαναδημοσίευση ή νέα δημοσίευση ίδιων αγγελιών που θέλω να εμφανίζονται ξανά στην κορυφή και ποιά η διαφορά;

    Πρέπει να κάνετε μόνο Επαναδημοσίευση και όχι νέα καταχώρηση/δημοσίευση ίδιων αγγελιών που θέλετε να εμφανίζονται ξανά στην κορυφή της εκάστοτε λίστας αγγελιών, ακόμη και αν διαγράφετε τις παλιές σας αγγελίες. Η λειτουργία της Επαναδημοσίευσης υπάρχει μόνο για τους εγγεγραμμένους χρήστες στους οποίους εμφανίζεται και σχετικό κουμπί "Επαναδημοσίευση", το οποίο ενημερώνει την ημερομηνία δημοσίευσης της αγγελίας στην τρέχουσα ημερομηνία, τοποθετώντας έτσι τις αγγελίες σας ξανά στην κορυφή της λίστας αγγελιών. Παρακαλούμε δείτε το προηγούμενο ερώτημα σχετικά με τα πλεονεκτήματα της εγγραφής και της επαναδημοσίευσης.Η δημιουργία νέων ίδιων / πανομοιότυπων αγγελιών (διπλοεγγραφών) δεν επιτρέπεται από τους Όρους Χρήσης του ιστοχώρου, αποτελεί spam, δεν προσφέρει τίποτα καινούριο στους χρήστες και αντίθετα τους κουράζει και δημιουργεί σύγχυση. Επιπλέον, όταν σβήνετε μια αγγελία και δημιουργείτε μια νέα με το ίδιο περιεχόμενο, δημιουργούνται "σπασμένοι σύνδεσμοι" (broken links) και οι αγγελίες σας δεν εντοπίζονται από τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες μάλιστα βαθμολογούν αρνητικά τέτοια συμπεριφορά ως spam. Για αυτούς τους λόγους, θα πρέπει οι χρήστες να χρησιμοποιούν την Επαναδημοσίευση για την επανεμφάνιση ίδιων αγγελιών τους, ύστερα από εγγραφή και Σύνδεση στο σύστημά μας.

  7. Υπάρχει όριο στον αριθμό αγγελιών που μπορεί να δημοσιεύσει ένας χρήστης;

    Για λόγους διατήρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, σε περιόδους αυξημένου φόρτου του συστήματός μας από τη χρήση (ή κατάχρηση) των υπηρεσιών μας, ενδέχεται να εφαρμόζεται ένα πάνω όριο στον αριθμό των αγγελιών που μπορούν να δημοσιεύουν ή να επαναδημοσιεύουν οι χρήστες μας στη διάρκεια μιας ημέρας. Επιπλέον, ο περιορισμός στον αριθμό των δημοσιευμένων αγγελιών ανά χρήστη συμβάλει στη απονομή δικαιοσύνης ανάμεσα στους χρήστες μας, αφού αποτρέπει τον κατακλυσμό αγγελιών που προκαλείται ενίοτε από κάποιους χρήστες. Προτεραιότητα πάντως δίνεται στους εγγεγραμμένους χρήστες εφόσον οι αγγελίες τους είναι σαφώς πιο αξιόπιστες.

  8. Δημοσιεύω αγγελία αλλά δεν την βλέπω στη σελίδα με τη λίστα αγγελιών, γιατί;

    Οι αγγελίες των εγγεγραμμένων χρηστών δημοσιεύονται άμεσα χωρίς καθυστέρηση με εξαίρεση την περίπτωση που ο χρήστης είναι νέος και δεν έχει ακόμη επαληθευτεί το email του. Σε περίπτωση νέου ή μη εγγεγραμμένου χρήστη, οι αγγελίες εγκρίνονται και στη συνέχεια δημοσιεύονται πιθανόν με κάποια καθυστέρηση ωρών. Βασική προϋπόθεση για τη δημοσίευση αγγελιών είναι να τηρούν αυτές τους Όρους Χρήσης του Ιστότοπου.
    Βασικοί λόγοι μη δημοσίευσης μπορεί να είναι:
    - Μπορεί ήδη να υπάρχει αγγελία σας με τον ίδιο τίτλο ή περιγραφή ή ο τίτλος και η περιγραφή να είναι μονολεκτικά ή μικρά. Προσπαθείστε να βάλετε πιο μεγάλο και περιγραφικό τίτλο ή και περιγραφή της αγγελίας σας και αποφύγετε έτσι τις διπλότυπες αγγελίες.
    - Λάθος κατηγορία ή υποκατηγορία: Θα πρέπει να επιλέγετε την σωστή κατηγορία και υποκατηγορία για την αγγελία σας.
    - Ψεύτικες ή άσεμνες φωτογραφίες: H αγγελία σας μπορεί να μην δημοσιευτεί άμα έχετε βάλει ψεύτικες ή άσεμνες φωτογραφίες.
    - Ψευδή στοιχεία αγγελίας: H αγγελία σας μπορεί να μην δημοσιευτεί αν εκτιμηθεί ότι κάποιο από τα στοιχεία της δεν αντοποκρίνεται στην πραγματικότητα.

  9. Πως μπορώ να προάγω την αγγελία μου ώστε να ξεχωρίζει και να εμφανίζεται στην κορυφή κάθε κατηγορίας;

    Η εν λόγω υπηρεσία δεν παρέχεται προς το παρόν. Η υπηρεσία προαγωγής αγγελιών απευθύνεται μόνο στους εγγεγραμμένους χρήστες. Οι προαγόμενες (ή εξέχουσες) αγγελίες τοποθετούνται στην κορυφή κάθε κατηγορίας και εμφανίζονται επισημασμένες και με έντονο φόντο και δεν επηρεάζονται από τις αρνητικές αξιολογήσεις (σημάνσεις) των υπόλοιπων χρηστών.
    Σχεδιάζεται δωρεάν αυτόματη προαγωγή αγγελιών για "παλιούς και καλούς χρήστες μας" - χρήστες οι οποίοι τηρούν απαρέγκλιτα τους Όρους Χρήσης του ιστοχώρου μας, χωρίς να κάνουν κατάχρηση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

  10. Πως μπορώ να ελέγξω την αξιοπιστία των χρηστών-καταχωρητών αγγελιών;

    Παρακαλούμε διαβάστε πρωτίστως χρήσιμες συμβουλές μας, τις οποίες θα βρείτε στο σύνδεσμο: Υποστήριξη / Ασφαλείς συναλλαγές.
    Η FreeList δεν διαθέτει τρόπο επαλήθευσης του αληθές των αγγελιών που καταχωρούν οι χρήστες της. Δεν μπορεί να γνωρίζει αν οι αγγελίες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αν είναι ανακριβείς, ή αν είναι ψευδείς και προσπαθούν να εξαπατήσουν άλλους χρήστες. Φυσικά αν διαπιστώνεται ότι οι αγγελίες παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης, τότε αυτές αφαιρούνται άμεσα και διαγράφεται ο Λογαρισμός Χρήστη που τους αντιστοιχεί.
    Γίνεται σαφές ότι, οι εγγεγραμμένοι Χρήστες είναι σαφώς πιο αξιόπιστοι αφού το Email τους έχει επαληθευτεί, πράγμα που δεν συμβαίνει με τους μη εγγεγραμμένους Χρήστες. Συνεπώς, προτιμήστε να συναλλάσεστε με εγγεγραμμένους χρήστες. Για να διαπιστώσετε αν ένας χρήστης είναι εγγεγραμμένος, ελέγξτε αν στην αγγελία που σας ενδιαφέρει υπάρχει ο σύνδεσμος "Καρτέλα Χρήστη".
    Επίσης, η αξιοπιστία και φερεγγυότητα των εγγεγραμμένων Χρήστων μπορεί να ελεγθεί από την "Καρτέλα Χρήστη", στο τέλος της οποίας εμφανίζονται σχόλια που αφορούν στη δραστηριότητα και στις αγγελίες του Χρήστη. Προφανώς, αρνητικά σχόλια από άλλους χρήστες θα πρέπει να λαμβάνονται σοβάρα υπόψη πριν προχωρήσετε σε συναλλαγή με το συγκεκριμένο Χρήστη.

  11. Σε αγγελία εμφανίζεται το μήνυμα "Δεν έχει δηλωθεί έγκυρο email για επικοινωνία!" Τι σημαίνει αυτό;

    Αυτό σημαίνει ότι ο αγγελιοδότης-καταχωρητής της αγγελίας δεν έχει δηλώσει κάποιο έγκυρο και ενεργό email, ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Για αυτό το λόγο, το email δεν εμφανίζεται καθόλου και δεν μπορεί ο αγγελιοδότης να λάβει ηλεκτρονικά μηνύματα. Όταν το email δεν θεωρείται έγκυρο τότε, είτε ο αγγελιοδότης το πληκτρολόγησε λάθος, είτε το γραμματοκιβώτιό του είναι απενεργοποιημένο ή γεμάτο.
    Το μήνυμα μπορεί να εμφανιστεί κυρίως στις αγγελίες των μη-εγγεγραμμένων χρηστών και σπάνια στις αγγελίες των εγγεγραμμένων χρηστών, αφού κατά την εγγραφή των τελευταίων απαιτείται επαλήθευση του email. Σε αυτή την περίπτωση η επικοινωνία με τον αγγελιοδότη μπορεί να γίνει μόνο αν έχει δηλωθεί κάποιος άλλος τρόπος επικοινωνίας, όπως ένας τηλεφωνικός αριθμός.
    Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι επισκέπτες του Ιστότοπού μας θα πρέπει να είναι επιφυλακτικοί απέναντι σε τέτοιες αγγελίες. Παρακαλούμε δείτε το προηγούμενο ερώτημα σχετικά με τον έλεγχο της αξιοπιστίας των χρηστών-καταχωρητών αγγελιών.
    Σε περίπτωση που είστε εσείς ο αγγελιοδότης μιας τέτοιας αγγελίας και δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μπορέσετε να διαγράψετε την αγγελία αυτή.

  12. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση εξαπάτησης ή πρόκλησης ζημίας υλικής ή ηθικής;

    Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η FreeList δεν εμπλέκεται ποτέ σε συναλλαγές και δεν χειρίζεται πληρωμές, μεταφορές, εγγυήσεις συναλλαγών, δεν παρέχει υπηρεσίες διαμεσολάβησης και δεν προσφέρει «προστασία αγοραστή» ή «πιστοποίηση πωλητή». Οι χρήστες-καταχωρητές των αγγελιών αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη για το περιεχόμενο των αγγελιών που δημοσιεύουν, σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης του Ιστότοπου.
    Παρόλα αυτά, μπορείτε να θέσετε αρνητική σήμανση σε παραπλανητικές αγγελίες και να σχολιάσετε την αξιοπιστία των εγγεγραμμένων χρηστών (βλέπε προηγούμενο ερώτημα), ώστε να προστατέψετε τους υπόλοιπους χρήστες και να μπλοκάρετε τη δραστηριότητα των απατεώνων.
    Επίσης, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό, στέλοντάς μας ένα email ώστε να σημάνουμε αρνητικά ή να διαγράψουμε αγγελίες που είναι αποδεδειγμένα αναληθείς, συκοφαντούν ή εξαπατούν τους υπόλοιπους χρήστες, αναφέροντάς μας τον κωδικό της αγγελίας ή των αγγελιών αυτών.

  13. Δεν έχω λάβει το Email επιβεβαίωσης εγγραφής μου στον ιστοχώρο σας, τι μπορώ να κάνω;

    Θα πρέπει να λάβετε το email επιβεβαίωσης και να ακολουθήστε τις οδηγίες σε αυτό, ώστε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στον ιστοχώρο μας. Σε περίπτωση που δεν βρείτε το email επιβεβαίωσης της εγγραφής σας μέσα στο φάκελο αλληλογραφίας σας "Εισερχόμενα", βεβαιωθείτε ότι αυτό δεν έχει οδηγηθεί κατά λάθος σε άλλο φάκελο της ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας όπως Ανεπιθύμητα/Junk/Bulk/Spam. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι το γραμματοκιβώτιό σας δεν είναι γεμάτο ή μπλοκαρισμένο και μπορεί να δεχθεί άλλα μηνύματα. Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, τότε κάντε Επαναφορά Κωδικού Πρόσβασης μέσω του συνδέσμου Σύνδεση/Ξεχάσατε τον κωδικό σας;, ώστε να σας ξανασταλεί το email επιβεβαίωσης.

  14. Έχω κάνει εγγραφή αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω είσοδο στο λογαρισμό μου;

    Καταρχήν βεβαιωθείτε ότι πληκτρολογείτε σωστά το email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να κάνετε Επαναφορά Κωδικού Πρόσβασης (από το σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;") και θα σας σταλεί ένα email με οδηγίες για την επιλογή νέου κωδικού πρόσβασης. Αν όμως είστε εγγεγραμμένος και η επαναφορά κωδικού πρόσβασης αποτυγχάνει, ενδέχεται ο λογαρισμός χρήστη σας να έχει απενεργοποιηθεί. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι λογαριασμοί χρηστών μπορεί να απενεργοποιούνται σε περίπτωση επανειλημμένης παραβίασης των Όρων Χρήσης του ιστοχώρου μας. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αν νομίζετε ότι η απενεργοποίηση του λογαριασμού σας οφείλεται σε λάθος.

  15. Πως μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης χρήστη (password) του λογαριασμού μου;

    Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης και επιθυμείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης χρήστη του λογαριασμού σας, θα πρέπει να κάνετε Επαναφορά - Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης από το σύνδεσμο "Σύνδεση" / "Ξεχάσατε τον κωδικό σας ή θέλετε να τον αλλάξετε;" και θα σας σταλεί ένα email με οδηγίες για την επιλογή νέου κωδικού πρόσβασης. Ασφαλές είναι να επιλέξετε ένα νέο κωδικό πρόσβασης με τουλάχιστο 8 χαρακτήρες που να περιέχει γράμματα (μικρά και κεφαλαία), αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες (!,@,#,$,%, κτλ), καθώς και να αλλάζετε τον κωδικό σας τακτικά.

  16. Θέλω να διαγράψω το λογαριασμό χρήστη μου τελείως από τον ιστοχώρο, πως μπορεί να γίνει αυτό;

    Η διαγραφή του λογαριασμού σας συνεπάγεται και τη διαγραφή των αγγελιών σας. Θα πρέπει λοιπόν πρώτα εσείς να κάνετε "Σύνδεση" στο λογαριασμό σας και να διαγράψετε πρώτα τις αγγελίες σας. Στη συνέχεια στείλτε μας ένα μήνυμα από το email με το οποίο έχετε κάνει "Εγγραφή" στον ιστοχώρο μας, ζητώντας να σβήσουμε εμείς το λογαριασμό σας. Εμείς θα απενεργοποιήσουμε το λογαριασμό σας ώστε να μην μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί και στη συνέχεια μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και για λόγους ασφαλείας, ο λογαριασμός σας θα διαγραφεί εντελώς από τον ιστοχώρο μας, σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης.

  17. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση εμφάνισης κάποιου προβλήματος γενικότερα;

    Σε περίπτωση εμφάνισης κάποιου προβλήματος, είτε στην εγγραφή ή σύνδεσή σας, είτε στη διαχείριση των αγγελιών σας, είτε ακόμη στην περιήγησή σας στον ιστοχώρο μας, παρακαλούμε δοκιμάστε πρώτα τα παρακάτω:
    - Εγκαταστήστε ένα σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησης (browser) όπως το Firefox ή το Chrome (τελευταία έκδοση) και δοκιμάστε ξανά.
    - Δοκιμάστε να σβήσετε όλο το ιστορικό περιήγησης (cookies κτλ) - Πολλές φορές η διαγραφή των cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σας, μπορεί να λύσει προβλήματα στην εμφάνιση των ιστοσελίδων.
    - Δοκιμάστε να Περιηγηθείτε/Συνδεθείτε/Δημοσιεύσετε κάποια αγγελία από ένα άλλο υπολογιστή ή φορητή συσκευή (ταμπλέτα, κινητό) μέσω Web.
    Στην περίπτωση που δεν επιλυθεί το πρόβλημά σας, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντάς μας κάποιο email το οποίο θα δεχθούμε με ευχαρίστηση. Για την πιο γρήγορη επίλυση του προβλήματος και την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επισυνάψτε στο email που θα στείλετε, το μήνυμα λάθους που πιθανόν εμφανίζεται σε κάποια ιστοσελίδα μας.
    Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι εξετάζουμε όλα τα μηνύματα που λαμβάνουμε και σας απαντάμε, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Βεβαιωθείτε όμως, ότι και το δικό σας ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο (email) είναι ενεργό και μπορεί να δεχθεί μηνύματα από άλλους και προφανώς από εμάς.

  18. Πως μπορώ να προωθήσω και εγώ τη FreeList.gr;

    Αν είστε κάτοχος κάποιος ιστοχώρου μπορείτε να τοποθετείσετε ένα διαφημιστικό σύνδεσμο (banner - link) στο δικό σας ιστοχώρο αντιγράφοντας και επικολλώντας τον κώδικα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα "Επικοινωνία" του βασικού μενού μας. Φυσικά μπορούμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο για το δικό σας ιστοχώρο (ανταλλαγή banner).
    Επίσης, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα "Επικοινωνία": άλλες σελίδες και ομάδες υποστήριξης ή απλά να γίνεται οπαδός της FreeList.gr στο Facebook (επιλογή: 'Μου αρέσει') και στο Google+ (επιλογή: 'Παρακολούθηση') κάνοντας κλικ στις παρακάτω επιλογές.